Etkinlikler

Seminerler Diyabette Kaliteli Eczacılık Hizmeti Semineri

Deneyimli klinik eczacılık öğretim elemanları tarafından hazırlanan “Diyabette Farmasötik Bakım” konulu 3 günlük sertifika programda bir eczacının diyabet hastalarına bilinçli ve kaliteli hizmet sunabilmesi için gerekli olan donanımın kazandırılması amaçlanmıştır. Diyabet hastalığı ve tedavisiyle ilgili güncel yaklaşımların yanı sıra, özellikle eczacının diyabet tedavisindeki rolü uygulamalı olgu çalışmalarıyla anlatılacaktır.

Kongreler 36. Avrupa Klinik Eczacılık (ESCP) Kongresi (2007)

Teması “Serbest eczanelerde ve hastanelerde klinik eczacılığın yerleştirilmesi: deneyimlerin paylaşımı” olan sempozyuma başta Avrupa ülkeleri olmak üzere tüm dünyadan 600’e yakın yabancı eczacı, Türkiye’den ise yaklaşık 200 eczacı katılmıştır.

Seminerler Kronik Hastalıklarda Eczacı Danışmanlığı Seminerleri

Seminer “Serbest Eczacılık” uygulamalarında “Klinik Eczacılık” yaklaşımını yaymak, dolayısıyla danışmanlık hizmetini ve hasta yönlendirmeyi güçlendirmek olan eğitim programı aynı zamanda ideal eczacı-hekim işbirliğine de zemin yaratmayı hedefliyor.

Kongreler I. Ulusal Farmasötik Bakım – Klinik Eczacılık Kongresi (2005)

Klinik Eczacılık Derneği olarak Marmara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Farmasötik Bakım Birimi ile
birlikte düzenlediğimiz I. Ulusal Farmasötik Bakım ve Klinik Eczacılık Kongresi 23-25 Eylül 2005 tarihleri
arasında İstanbul Grand Cevahir Kongre Merkezinde yapıldı. Kongreye konuşmacılar ve panelistler
dışında 200 kişi katıldı.

« First ‹ Previous 1 2